[O2] zasłanianie "kartonem" chłodnicy na zimę

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Ayu
    RS
    • 2009
    • 4154

    abstinent, nie podejdzie, tylko FL i sorry ale tylko komuś z Warszawy, nie chcę się bawić w wysyłanie, bo wysyłka będzie kosztowała 50% wartości. Masz na pewno w okolicy przedstawiciela HEKO, to drogie nie jest, jakieś 50 - 60 PLNów chyba nowe.
    mamaj12 bo to inna kuchnia... grill :wink:

    Komentarz

    • rss
      L&K
      • 2009
      • 1098

      Zamieszczone przez tryton
      Ja dociąłem z cienkiego plastiku osłony na dół i górę . Plastik pomalowany na czarno więc go nie widać , montowany od strony silnika . Widać jedynie 3 cienkie poprzeczne blaszki na kratce na których trzyma się całość
      Jakies foto wrzuc, potomnym sie przysluzysz ...
      kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
      _________________________________________
      Do sprzedania:
      komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
      zaciski do hamulcow 280mm.

      Komentarz

      • kabanos
        RS
        • 2011
        • 4544
        • Octavia I combi (1U5)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        Chłodnica zasłonięta, na krótkich trasach ok, ale później na trasie wentylator zapierdziela jak głupi.

        >>>moja srebrna kombi strzała<<<

        Komentarz

        • wojciech_
          Ambiente
          • 2008
          • 164

          Ja w zeszlym roku z ciekawosci zaslonilem 2/3 dolnych wlotow powietrza (wg mnie to te wloty w zdecydowanej wiekszosci odpowiadaja za chlodzenie i chlodnicy i bloku silnika) i rzeczywiscie jakby troche szybciej silnik sie zagrzewal (testowane przy -10C) . Ale ze bylo to tylko troche szybciej, to zrezygnowalem z "patentu". Teraz mam problem z osiaganiem 90C na zegarze. Do 80 zagrzewa sie szybko (bez zadnego zaslaniania) a z 90 jest problem. Wyglada jakby termostat szybciej puszczal. Wie ktos moze przy jakiej temp silnika przestaja dzialac podgrzewacze plynu chlodzacego? Bo warunki zalaczenia sie tego ukladu sa nastepujace: - silnik pracuje od min. 10 s - temp. plynu chlodzacego <70° - temp. powietrza < 5° - obr. silnika > 800 - obciazenie Alternatora < 50% . Pytanie tylko czy z tego jednoznacznie wynika ze swiece grzeja zawsze do 70C? Oznaczaloby to ze przy slabym termostacie grzalyby ciagle.

          ps apropos zaslaniania chlodnicy/wlotow powietrza to zauwazyliscie ze nowe modele samochodow maja coraz wieksze wloty? Jak patrze na nowe Peugeoty czy Reno to zastanawiam sie jak sie rozgrzewa tam HDI czy dci

          Komentarz

          • tryton
            Elegance
            • 2008
            • 935

            Zamieszczone przez rss
            Jakies foto wrzuc, potomnym sie przysluzysz ...
            Mówisz masz

            Komentarz

            • pandzik
              RS
              • 2011
              • 2254
              • Seat

              tryton,

              Komentarz

              • eaglemirek
                RS
                • 2010
                • 14109
                • Octavia II combi (1Z5)
                • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                tryton, Sorki ale jak dla mnie to delikatnie mówiąc nie wygląda do dobrze :shock:



                CB Harry II ASC + Triflex

                Pozdrawiam Mirek!!

                Komentarz

                • tryton
                  Elegance
                  • 2008
                  • 935

                  Zamieszczone przez eaglemirek
                  Sorki ale jak dla mnie to delikatnie mówiąc nie wygląda do dobrze
                  zgadzam się super piękne nie jest u ciebie by to strasznie spaskudziło autko Ja tam jeżeli idzie o wygląd autka jestem olewator pospolitus a to rozwiązanie spełnia swoje zadanie i jest dość praktyczne w montażu Dół można ustawiać na różnej wysokości ( zasłonić całość lub zostawić szczelinę ) Góra składa się z 2 części więc jak potrzebuję jechać w trasę w każdej chwili zdejmuję jedną część i nie ma problemów z przegrzaniem . Testowane przez całą zeszłą zimę Zdało w 100% egzamin

                  Komentarz

                  • antasso
                    Drive
                    • 2009
                    • 73
                    • Volkswagen

                    kartonik docięty ...mrozy nie straszne pozdr

                    ps. kartonik nadal jeździ w te mrozy baaaardzo się przydał
                    Passat b8 2.0 TDI

                    Komentarz

                    • Marian 2
                      L&K
                      • 2007
                      • 1085
                      • Octavia I combi (1U5)
                      • AQY 2.0 MPI 115 KM

                      Pomijając warunki "termiczne", dolną część wlotu, bo ona daje największy nawiew na chłodnicę, warto zasłonić drobną drucianą siatką. Zabezpieczona jest wtedy chłodnica przed muchami piaskiem i kamykani. Mam taką siatkę zamontowaną na drucianej ramce bezpośrednio na dolnym wlocie od wewnątrz już około 10 lat. Zdejmuję tylko co jakiś czas w celu wyczyszczenia. Od chwili zamontowania nie było potrzeby czyszczenia (delikatnej) chłodnicy z much i brudu. Oczko siatki około 2mm. Taka siatka nie wpływa na warunki termiczne nawet w lecie.

                      Komentarz

                      Pracuję...